Volt egyszer egy Sóstó...

2008.09.08

Emlékszem a hülyülésekre,a házakra és a kertre.A hintázásra,a pingpongra és hogy volt egy év,amikro a kicsik végi azt énekelték,hogy "Száááz icipici guminudli menetel a sivatagban..."és mi meg utáltuk és vízipisztollyal lelőttük,akik énekeltek.És pingpongban megjött a Kiskínai (alias Boldi),aki pösze volt és ha megnyomta a stopgombot,akkor meg kellett állni.És aztán megalapítottuk a Kiskínai Műveket (valamikor este,a sötétben és üvöltözve rohangásztunk meg hintáztunk a kertben.képzelem mit szóltak a szomszéd táborban lévők) és elhatároztuk,hogy tönkretesszük a MALÉV-ot papírmasé repülőkkel.És a kannibál szálloda,ahova valaki vendégnek is be lett osztva...

Emlékszem,amikor a Balajthy Annával aludtunk egy sátorban,mert a házakban túl kevés hely volt és ő meg mindentől emgijedt,de aztán tudtunk aludni.Egyik évben meg volt egy csomó gyöngy,amit a Bogesz kiborított (a "diszkóban"-kb negyedikesek voltunk akkor-ahová egy rágógumipapír volt a belépő,de én nem mentem,mert néztem a Boldit meg a Tomit,akik sakkoztak XD) és össze kellett söpörni.És fűztem kolibrit kékből.És egyszer néztünk olimpiát meg magyar-francia kézimeccset és mindenki azt kérdezgette a Leától,Tomitól,Zoétól,Négyestől,hogy kiknek drukkolnak és mindannyian a franciáknak drukkoltak.
"Nemrégen" a tévészobában Zoéék feltornyozták a foteleket és ledőlt és kitört az ablak és azóta se csinálták meg...

Emlékszem a trombitás ébresztőre,a fuvolára,a kottatartóra,ami lézerfegyver lett és a házamra,amit negyven kalózzal osztottam meg ( és a padláson aludtam egy koporsóban.by Hörcsi),a csokiosztásra,ami miatt többször is megszakadt a Vágo kivág,ha átvágod!,meg Maurice-ra,aki járta a teraszokat egyik este(amikor még jött) és mindenkitől megkérdezte,hogy kér-e csokit.És emlékszem a szalonnasütésre,amikor kiesett a fogam és a Lili elvitte megmutatni a felnőtteknek és akkor kaptam egy plüssfókát,ami azóta is megvan.
Egyszer megpróbáltunk sötétben tollasozni,világítópatront tettünk a tollaslabdába és úgy próbáltuk ütögetni.Nem sok sikerrel...

Emlékszem az állatkiállításra Siófokon(esőprogram),ahol volt eladó boa meg krokodil és anyu nem vett nekem óriáscsótányt,se szalamandrát;meg a veszprémi állatkertre(borús időben oda mentünk,nem strandra),ahol láttuk a félig betemetett italautomatát és megszálltuk a játszóteret,visszafelé meg Rita elaludt a kocsiban.És az az esős reggel is megmaradt,amikor Lucával a gabonapelyhes dobozból való figurákkal fociztunk és megjött a Tomi meg a Boldi a sajátkészítésű lámpaernyő-vászon-esőkabátban.

Emlékszem a kártyázásokra ("Hopp egy szúnyog!"-kentkupé),a hajnali háromig tartó rablórömizésre,aminek az lett a vége,hogy a Boldi nem tudta visszarendezni a kártyákat,a hagymapucolásra,a sakkabajnokságra,amit a Boldi meg a Tomi szervezett,a szkanderbajnokságra,ahol Lili volt a bíró,a felnőtt-gyerek focira,amit talán a felnőttek nyertek,de nem biztos...és a focikapukra,amik néha felborultak.És a Bogi újítására,hogy két keksz közé joghurt és megfagyasztjuk és az állati finom.

Emlékszem a nagy bevásárlások utáni kipakolásokra(a 200 kiflire, a két kiló mákra,a 40 liter tejre,ami am ihűtőnkbe került,a 10 kiló kenyérre,a 10 óriástábla Milkacsokira,a 8 kiló krumplira,az 5 kiló hagymára...),a 254 palacsintára,aminek mi kevertük a tésztáját és apu meg a Riegel Zoli meg a Lajos két órán keresztül sütötte és nem volt elég...meg hogy egyszer elmentünk étterembe,ahol kértünk 13 ránottsajtot,csak az volt a kérdés,hogy milyen körettel.Meg mentünk pizzázni is,meg fagyizni és néha a parton ebédeltünk.

Emlékszem a partra...hogy minél kevesebb kocsiba beférjünk (19en a Fiatba XD),úgyhogy mindig zsúfoltan mentünk le,a visításra,hogy hideg a víz,a hullámokra,a szörfösökre,a stégről való ugrálásra,a kakasviadalozásra,a vízibiciklizésre és mindenekelőtt a labdázásra.Amikor tizenhatan nem tudtuk ledönteni a Pandát.A kétméteres hullámokra és a harcra a Fenistil-alakú matracért.Meg arra,amikor a Zoé és az Attila hideg vízzel locsolta a ruhásszekrény méretű német turistákat,akik egyszercsak üvöltve-röhögve felpattantak és bekergették a vízbe őket.És egyszer mindketten ráültek a Boldi lábára és akkor se szálltak le,amikor bement a vízbe.És egyszer a Zoé elhatározta,hogy ő most csigát fog enni és összegyűjtött vagy ötvenet a kertből...

Emlékszem a kerti medencére,aminek mi tüntettük el a dugóját,de előtte még megtöltöttük.Utána meg egyszer volt benne egy cickány...és régen mindig a tábor előtti utcán bicikliztünk meg görkoriztunk körbe,aztán amikor a Karvalicsok nem jöttek,a Hörcsivel sétáltunk és beszélgettünk és az nagyon jó volt...

Emlékszem a Vágó kivág ha átvágod!-ra,az első "adására" felmosóronggyal,légycsapóval,sok hülye kérdéssel és akkor nézőközönséggel,hogy be se fért a szobába.Amikro a Tominak vmiért az volt a büntetése,hogy a Boróvel a nyakában kellett rohannia egy kört...és megcsinálta.A tévészobában rendezett Vágóra,ami többször is félbeszakadt (csokiosztás,pakolás,megnézni,hány Ferrero Rosé felirat van az ajtón,stb...) és volt ventillátora is.És hogy éjszaka közepén lerángatták Danikáról a takarót azzal,hogy Vágó kivág,mert átvágtad!,meg az élő kő-papír-olló maradványai (vagyis papírfecnik) az egyes házban...

Emlékszem a húsklopfolóra,a Vágó biztonsági berendezésére...és az ebédekre meg vacsorákra,amikor minél többen próbálunk minél kisebb helyen elférni a konyhában.És hagymaleves meg makaróni meg máglyarakás...

És még emlékszem nagyon sok mindnre,csak volna időm leírni...de ezek a legfontosabbak,amik legjobban megmaradtak.És a legjobban hiányoznak.